niedziela, 17 lutego 2019

#SoyLunaExposedParty - o co chodzi?


#SoyLunaExposedParty - o co chodzi?
Moi drodzy, wydawało by się, że po zakończeniu projektu Soy Luna temat tego serialu będzie stopniowo wygaszany. Niestety stało się coś zupełnie odwrotnego. Dziś wybuchła lawina bardzo nieprzyjemnych plotek, które ukazują bardzo nieprzyjemne i znane nam tematy jeszcze sprzed czasów serialu. Chcę podkreślić, że notatka będzie zawierać treści dla dorosłych, więc wchodzicie na własną odpowiedzialność! Zapraszam do dalszego czytania!


Dziś miała miejsce lawina tzw. "DRAMY" między znanym nam już trio, czyli Ruggero, Karol i Cande. Cały Twitter został oblegany przez osoby, które z zawirowaniem śledzą cały tok wydarzeń. Powstał specjalny hashtag #SoyLunaExposedParty, który w dosadnym tłumaczeniu oznacza #SoyLunaNarażonaStrona. Wszystko by było dobrze, gdyby nie to, że cała drama nabiera coraz większy rozgłos ludzi, którzy nawet nie oglądali serialu. Komentarze typu: "Największa drama Disneya" czy "Nigdy nie oglądałem tego serialu ale takiego widowiska bym się nie spodziewał" powodują to, że akcja nabiera rozpęd, co w tym przypadku niczego dobrego nie wskazuje. Ale koniec wstępów przejdźmy do setna sprawy.

Więc wszystko zaczęło się od tego, że do internetu wyciekły ss (przysłowiowe zrzuty ekranu) z których wynika, że Ruggero i Karol byli jakiś czas parą. Jest tam poruszony temat, w którym Karol PODOBNO nazywa Cande szatanem. Pojawiły się plotki, że Karol straciła swoje dziewictwo z Ruggero. Też ukazane tam jest, że Cande chciała mieć kontrole nad Ruggero dlatego wystąpiła w serialu. Również Karol obrażała Michaela i ogólnie zwierzała się, że między nią a obsadą nie było najlepiej. Karol mówiła, że Ruggero nie mógł się zdecydować pomiędzy uczuciem do Karol a uczuciem do Cande. I największą niedorzecznością jest to, że Cande wiedziała o tym, że Ruggero ma romans z Karol i mimo tego są nadal razem, a za wszystko obwinia Karol. 

Mogłabym tego pisać więcej, ponieważ fani serialu dopisują kolejne historie tak, aby wszystko było całością. Większości osobą i także mi wydawało by się to urwane z kosmosu, ale są jakieś nagrania, na których słychać Karol, która wspomina o czymś podobnym co jest powyżej napisane.

Ruggero widzący akcje postanowił zainterweniować i napisał na Twitterze:


Tłumaczenie: "Nie będę niczego pisał, ale czuję się zmuszony, ponieważ myślę, że to już przesada! Wiem, że są konsekwencje narażające moje życie, ale pamiętajmy, że jestem osobą i mam uczucia i nie mogę już czytać tych bajek o mnie."


Tłumaczenie: "Nie miałem nic pisać, ale czuję się zobowiązany, bo czuję, że już przesadziliście. Wiem, że to konsekwencje ekspozycji mojego życia, ale pamiętajcie, że jestem człowiekiem i mam uczucia, a czytanie Waszych opowieści mnie męczy. Nie wiem czy mam się śmiać, czy być smutnym przez nienawiść, jaką szerzy się poprzez telefon, jak trudno jest Wam zobaczyć szczęście innych. Nie będę więcej mówić na ten temat. Przestańcie sobie wyobrażać, wymyślać rzeczy, których nigdy nie zrobiłbym i nigdy nie istniały. Na szczęście ten projekt dla mnie już się skończył. Koniec."
(Tłumaczenie z ASKa @VIOLETTA2PL)


Na razie tyle wiadomo. Największą rolę ma tutaj Karol, która jak na razie milczy. Zobaczymy co z tego dalej wyniknie a post będzie aktualizowany na bieżąco.

Spytacie się pewnie co ja o tym wszystkim sądzę?
Sama nie wiem komu mam wierzyć. Wszyscy wiemy, że coś nie grało miedzy obsadą a Karol. Jedni mówili, że podzieliła ich rywalizacja a teraz na światło dzienne wychodzą takie tematy. Nie mnie jest to oceniać. Fani mogą zmyślać wiele rzeczy i nie odróżniać fikcji od rzeczywistości, ale obsada to też ludzie i mogą mieć swoje sekrety, które według mnie powinni zostawić między sobą a nie ukazywać aż tak poważne treści w Internecie. W tym rozdaniu jest 50/50. Nic nie jest wiadome, a prawda jest jedna. Jaka? Możliwe, że kiedyś się dowiemy, albo zostanie to zamazane. 

I tutaj prośba do Was. Jak nie jesteście czegoś pewni to nie rozsyłajcie fałszywych doniesień. Zostawcie to dla siebie. Dziękuję za uwagę!

A jakie jest Wasze zdanie w tym temacie? Z chęcią poczytam i podpowiadam komentarze!

6 komentarzy:

  1. Nie spodziewałam się, że kiedykolwiek przeczytam takie przykre rzeczy związane z Soy Luną. Mam nadzieję, że to nie jest prawda, choć w sumie wolę się nad tym raczej nie zastanawiać, bo możliwe że rzeczywiście tak było. Gdy o tym myślę nasuwa mi się myśl Sherlock Holmes mówiący, że lepiej nie wiedzieć nic, niż znać tylko półprawdę. I wtym przypadku tak jest. Oby sprawy nie przybrały gorszego obrotu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam w zwyczaju komentować postów na blogach, ale ta sytuacja jest chora. Serio ludzie? Serio? Kto to wymyślił. Uważam, że gdyby faktycznie takie nagrania i dowody istniały, to raczej krążyły by po Internecie. Byłoby o tym głośno w LA. Prócz tego, przypomnijmy, że Ruggero jest od jakiegoś czasu dorosły a Karol, no cóż, ledwo skończyła 19 lat. Nie sądzę, żeby dorosły chłop wiązał się z dzieckiem. (żeby nie było na mnie nagonki, jestem rówieśnicą Karol) To już są spiny o nic, żeby tylko się wybić i być zauważonym. Wiadomo, kiedy się wymyśli coś ciekawego to będzie o tym głośno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do relacji Karol z obasadą to faktycznie było coś nie tak. Na Wszelkich imprezach nie było jej widać by uczestniczyła z nimi jedynie tylko na koncertach i na scenie sztucznie udawała że jest wszystko dobrze. Myslę, że zaczęła zbyt się wywyszać od pozostałych i to spowodowało zarażenia do siebie osób z planu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja trochę z innej beczki,mianowicie luna I Miguel w 2 i 3 sezonie stali się zdecydowanie bardziej okropni.Luna np.myśli że jest pępkiem świata a miguel zachowuje się jakby był jakiś królem I myśli chyba że rezydencja jest jego.Pracowników teraz traktują jak poddanych (zwłaszcza właśnie miguel)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karol jest młodsza od ruggero a on zdradził canderalie z karolą napewno sama mu się narzucała a on jej uległ bo jest mężczyzną a każdy mężczyzna ulega kobiecie Karol powinna se znaleźć kogoś w swoim wieku byłam fanką Ruggero ale teraz go nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. dopiero teraz weszłam w ten temat bo zauważyłam że nikt nie obserwuję z obsady luny na insta lub luna ich i zobaczyłam to... to jest chore wiem że to już prawie dwa lata temu no ale... nie mogę w to uwierzyć i tak cande i ruggero się rozwiedli nadal ją kocha ale musieli zerwać. Barfzo mi szkoda karol ponieważ to nie jest wszystko tylko jej wina. A dużo ludzi tak uwaza. Mam na dzieję że kiedyś prawda wyjdzie na jaw i że może kiedyś się znowu pochodzą lub chociaż spotkają ale nie wyobrażam sobie
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń