niedziela, 26 sierpnia 2018

Opracowanie /Soy Luna 3/ Nada me podrar parar!


Opracowanie /Soy Luna 3/ Nada me podrar parar!
Dziś zapraszam Was na prawdopodobnie przedostatnie opracowanie piosenki z trzeciego sezonu! Teraz opracujemy piosenkę śpiewaną przez główną bohaterkę, czyli Lunę i jej drugą piosenkę na płycie. Ta piosenka ma ciekawą historię, ponieważ przed emisją trzeciego sezonu wyciekła do internetu i każdy myślał, że będzie się nazywać "Power of music" i będzie tytułową piosenką trzeciej serii, a cała płyta będzie nosiła taki tytuł. Tak się nie stało, tytuł płyty, jak i tytułowa piosenka trzeciej serii są inne. Ale dziś zapraszam na opracowanie tej piosenki! Jeżeli chcecie zobaczyć tekst, tłumaczenie, teledysk i piosenkę, to zapraszam do dalszego czytania!


Tekst hiszpański:


Aunque el mundo gire al revés

Y mis planes sean de papel

Siento que todo puede cambiar
Hoy es hoy

Escuchar la voz del corazón
Ignorar el odio y el rencor
Y vivir la vida con amor
Es mi elección

Today I'm feeling bolder
Simple, better, stronger
Nada me podrá parar
Today I'm one step closer
My dreams around the corner
Miro y no hay vuelta atrás

I can feel the power of music
Yes I feel it tickling my soul
Mis pies me llevan al ritmo
Al ritmo de esta canción
I can feel the power of music
Yes I feel it tickling my soul
Mis pies me llevan al ritmo
Al ritmo de esta canción

Aunque siento que nada es igual
Y mi día no termina más
Siempre hay una oportunidad
Hoy es hoy

De seguir porque camino voy
Y buscar la luz de la razón
Caminar sin dudas hasta el final
Es mi elección

Today I'm feeling bolder
Simple, better, stronger
Nada me podrá parar
Today I'm one step closer
My dreams around the corner
Miro y no hay vuelta atrás

I can feel the power of music
Yes I feel it tickling my soul
Mis pies me llevan al ritmo
Al ritmo de esta canción
I can feel the power of music
Yes I feel it tickling my soul
Mis pies me llevan al ritmo
Al ritmo de esta canción


Tekst polski:


Chociaż świat obraca się w przeciwnym kierunku

A moje plany są z papieru

Czuje że wszystko się może zmienić 
Dziś jest dziś



Słucham głosu serca

Ignoruję nienawiść i urazę
I żyję życiem z miłością
To jest mój wybór



Dzisiaj czuję się odważniejsza

Prostsza lecz silniejsza
Nic nie może mnie zatrzymać
Dzisiaj jestem o krok bliżej
Moje marzenia są za rogiem
Patrzę i już nie ma odwrotu



Mogę poczuć siłę muzyki

Tak, ja czuję łaskotanie mojej duszy
Moje stopy poruszają się w rytmie
W rytmie tej piosenki
Mogę poczuć siłę muzyki
Tak ja czuję łaskotanie mojej duszy
Moje stopy poruszają się w rytmie
W rytmie tej piosenki



Chociaż czuję, że nic nie jest jak dawniej

I mój dzień nie skończy się nigdy
Zawsze jest szansa
Dziś jest dziś



Kontynuuję, bo idę własną ścieżką

I szukam światła rozwiązania
Podążam bez wątpliwości aż do końca
To jest mój wybór



Dzisiaj czuję się odważniejsza

Prostsza lecz silniejsza
Nic nie może mnie zatrzymać
Dzisiaj jestem o krok bliżej
Moje marzenia są za rogiem
Patrzę i już nie ma odwrotu



Mogę poczuć siłę muzyki

Tak, ja czuję łaskotanie mojej duszy
Moje stopy poruszają się w rytmie
W rytmie tej piosenki
Mogę poczuć siłę muzyki
Tak ja czuję łaskotanie mojej duszy
Moje stopy poruszają się w rytmie
W rytmie tej piosenki

Teledysk:

Piosenka w serialu:

Piosenka:

Podsumowanie:
Co do całej piosenki bardzo mi się podoba. Chociaż nie jest moją ulubioną piosenką na tej płycie to bardzo do mnie przemawia jej teledysk. Gdzie widzimy wszystkie ważne doświadczenia, które były w pierwszym sezonie. Cieszę się, że są takie powroty do tych sytuacji z poprzednich sezonów. I kolejnym plusem jest to, że jest dwujęzyczna. Słyszymy hiszpański i angielski. Fajnie jest słyszeć Karol w dwóch językach! Całość jest na plus!

A Wam jak podoba się ta piosenka? Lubicie ją? Lubicie piosenki śpiewane przez Karol? Dajcie znać w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz