wtorek, 7 sierpnia 2018

Opracowanie /Soy Luna 3/ Creyendo en Mí!


Opracowanie /Soy Luna 3/ Creyendo en Mí!
Dziś zapraszam Was na kolejne opracowanie piosenki z trzeciego sezonu! Następna piosenka to utwór śpiewany przez Chiarę, czyli serialową Yam. Nie od dziś wiadomo, że Chiara ma przepiękny głos i niezwykłą osobowość. Wszyscy uwielbiamy Yam za jej dobroć, a piosenka jest przepiękna i w dużym stopniu oddaje uczucia Yam. Jeżeli chcecie zobaczyć tekst, tłumaczenie i piosenkę, to zapraszam do dalszego czytania posta!


Tekst Hiszpański:

Si no soy quién soy ¿Qué seria?
Vivo desamor noche y día
Sé que puedo estar confundida

Pero sé inventar melodías



El aire huele a una canción
Estoy aquí con la emoción en mi garganta



Y voy creyendo en mí
Sabiendo que esta flor
Hoy crece en mi jardín
De sueños de color



Y voy creyendo en mí
Sintiendo qué el amor
Es la única verdad
Qué vive en mí interior



Si no fuera así, mentiría
Yo soy lo que soy, decidida
Tengo una canción preferida
Qué vive tu voz, noche y día



El aire huele a una canción
Estoy aquí con la emoción en mi garganta



Y voy creyendo en mí
Sabiendo qué esta flor
Hoy crece en mi jardín
De sueños de color



Y voy creyendo en mí
Sintiendo qué el amor
Es la única verdad
Qué vive en mí interior



Y voy creyendo en mí
Sabiendo qué esta flor
Hoy crece en mi jardín
De sueños de color



Y voy creyendo en mí
Sintiendo qué el amor
Es la única verdad
Qué vive en mí interior

Tekst Polski:

Jeśli nie jestem tym, kim jestem, co by to było?
Żyję bez miłości dzień i noc
Wiem, że mogę być zdezorientowana
Ale wiem, jak wymyślać melodie

Powietrze pachnie jak piosenka
Jestem tutaj z emocjami w gardle

I wierzę we mnie
Wiedząc, że ten kwiat
Dziś rośnie w moim ogrodzie
Marzenia o kolorze

I wierzę we mnie
Kocham to co czuję
To jest jedyna prawda
Co żyje we mnie

Gdyby tak nie było, skłamałbym
Jestem tym, kim jestem, zdeterminowana
Mam ulubioną piosenkę
To jest twój głos, dzień i noc

Powietrze pachnie jak piosenka
Jestem tutaj z emocjami w gardle

I wierzę we mnie
Wiedząc, co to za kwiatek
Dziś rośnie w moim ogrodzie
Marzenia o kolorze

I wierzę we mnie
Kocham to co czuję
To jest jedyna prawda
Co żyje we mnie

I wierzę we mnie
Wiedząc, co to za kwiatek
Dziś rośnie w moim ogrodzie
Marzenia o kolorze

I wierzę we mnie
Kocham to co czuje
To jest jedyna prawda
Co żyje we mnie

Piosenka:

Podsumowanie:
Piosenka jest naprawdę przepiękna. Ja osobiście mam słabość do piosenek granych na gitarze. Piosenka jeszcze jako tako nie pojawiła się w serialu. Dopiero są pewne jej zarysy, ale sądzę, że jeszcze ten utwór dostanie swoje pięć minut. Po prostu bosko.

A jak Wam piosenka się podoba? Co o niej sądzicie? Lubicie Yam? Dajcie znać w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz