niedziela, 17 czerwca 2018

Opracowanie /Soy Luna 3/ Decirte lo que siento!


Opracowanie /Soy Luna 3/ Decirte lo que siento!
Dziś zapraszam Was na kolejne opracowanie piosenki z trzeciego sezonu! Dziś przed nami piosenka śpiewana przez serialowego Pedro, czyli Decirte lo que siento! Piosenka opowiadająca o miłości i dedykowana dla Delfi! Jest piekna, romantyczna i prosto z serca! Jeżeli chcecie zobaczyć tekst, tłumaczenie, teledysk i piosenkę, to zapraszam do dalszego czytania!


Tekst Hiszpański:

Te vi soñar, vi volar
Creí tocar tu forma de ser

En una canción


Te conocí sin esperar
Que fueras a entenderme tan bien
Con una canción



Amanece la verdad
No quedó más que tu mirar
En tus ojos voy



¿Cómo decirte lo que siento?
Eres alguien especial
Tus palabras van con el viento
Dibujándose en el mar de tu voz



Te conocí sin esperar
Que fueras a entenderme tan bien
Con una canción



Amanece la verdad
No quedó más que tu mirar
En tus ojos voy



¿Cómo decirte lo que siento?
Eres alguien especial
Tus palabras van con el viento
Dibujándose en el mar de tu voz



Es la música que hay en ti
Suena y late fuerte aquí en mi interior



¿Cómo decirte lo que siento?
Eres alguien especial
Tus palabras van con el viento
Dibujándose en el mar de tu voz
En una canción

Tekst Polski:

Widziałem, jak śnisz, widziałem latanie
Myślałem, że dotknąłem twojego sposobu bycia
W piosence

Spotkałem cię bez czekania
Tak dobrze mnie rozumiesz
Z piosenką

Prawda świta
Pozostało tylko twoje spojrzenie
W twoich oczach idę

Jak mogę ci powiedzieć co czuje?
Jesteś kimś wyjątkowym
Twoje słowa idą z wiatrem
Rysowanie w morzu twojego głosu

Spotkałem cię bez czekania
Tak dobrze mnie rozumiesz
Z piosenką

Prawda świta
Pozostało tylko twoje spojrzenie
W twoich oczach idę

Jak mogę ci powiedzieć co czuję?
Jesteś kimś wyjątkowym
Twoje słowa idą z wiatrem
Rysowanie w morzu twojego głosu

To muzyka w tobie
To brzmi i bije mocniej w moim wnętrzu

Jak mogę ci powiedzieć co czuję?
Jesteś kimś wyjątkowym
Twoje słowa idą z wiatrem
Rysowanie w morzu twojego głosu
W piosence

Teledysk:

Piosenka



Podsumowanie:


Piosenka jest napisana prosto z serca. Myślę jakby chłopak napisał taki tekst dla swojej miłości, to niejednej dziewczynie serce zabyłoby mocniej. W trzecim sezonie miłość Delfi i Pedro kwitnie, a ich owocem jest piękna piosenka. Warto dodać, że została pokazana podczas trasy koncertowej Soy Luna En Vivo. Do tego pocałunek i mamy happy end. Jest to coś pięknego. Piosenka mi się badzo podoba, jest bardzo rytmiczna i wpada w ucho. I w końcu doczekaliśmy się solowej piosenki Gastona ♥ Żyć nie umierać :)

Jak Wam podoba się piosenka? Co o niej myślicie? Lubicie Pelfi? Dajcie znać w komentarzach!

1 komentarz: