sobota, 12 maja 2018

Opracowanie /Soy Luna 3/ Solos!


Opracowanie /Soy Luna 3/ Solos!
Czas powrócić do kolejnego opracowania. Dziś opracowanie jednej z hitowych utworów śpiewaną przez jedną z ulubionych par, czyli Ambar i Simona. Jest bardzo w rockowym stylu. Już pojawiła się w serialu i robi bardzo duże wrażenie. Jest to coś autentycznego. Naprawdę teraz dużo się dzieje wokół tej pary, więc zapraszam na opracowanie tej piosenki! Jeżeli chcecie zobaczyć tekst, tłumaczenie, teledysk i piosenkę, to zapraszam do dalszego czytania!


Tekst Hiszpański:

Puedes en mi confiar

Puedes dejar que todo fluya

Ya no hay ingenuidad

No es el momento de que huyas

Puedes imaginar
Puedes dejarme a tu lado
Yo sé lo que es verdad
No creo en cosas del pasado

Buscas en mi corazón
Y confundes eso
Quiero sentir donde estoy
No te vayas lejos

Juntos solos contra el mundo
Una voz por un segundo
El silencio, una mirada, llévame
Juntos sin decirle a nadie
Tomame yo soy culpable
Con un beso, una mirada, llévame

Llévame

Puedo disimular
Puedo dejar de exponerme
Entiendo, que al final
Ya todo pasa y todo vuelve

Puedo quererte así
Puedo ser yo de otra forma
No creo en cambiar
Pero lo siento y me transforma

Buscas en mi corazón
Y confundes eso
Quiero sentir donde estoy
No te vayas lejos

Juntos solos contra el mundo
Una voz por un segundo
El silencio, una mirada, llévame
Juntos sin decirle a nadie
Tómame, yo soy culpable
Con un beso, una mirada, llévame

Solos contra el mundo
Llévame
El silencio, una mirada
Juntos solos contra el mundo

Juntos solos contra el mundo

Tekst Polski:

Możesz we mnie wierzyć 

Możesz pozwolić, by wszystko płynęło

Już nie ma naiwności

To nie jest moment żebyś uciekł

Możesz sobie wyobrażać
Możesz pozostawić mnie u twojego boku
Wiem co to jest prawda
Nie wierzę w rzeczy z przeszłości

Szukasz w moim sercu
I mieszasz to
Chce czuć gdzie jestem
Nie odchodź daleko

Razem sami przeciw światu
Jeden głos na sekundę
Cisza, jedno spojrzenie, zabierz mnie
Razem bez mówienia nikomu
Weź mnie ja jestem winny
Jednym pocałunkiem, jednym spojrzeniem, zabierz mnie

Zabierz mnie

Mogę się przebrać
Mogę przestać narażać się
Rozumiem, że na koniec
Już wszystko mija i wszystko wraca

Mogę kochać cię tak
Mogę być sobą w inny sposób
Nie wierzę w zmiany
Ale czuje to i zmienia mnie

Szukasz w moim sercu
I mieszasz to
Chcę czuć gdzie jestem
Nie odchodź daleko


Razem sami przeciw światu
Jeden głos na sekundę
Cisza, jedno spojrzenie, zabierz mnie
Razem bez mówienia nikomu
Weź mnie ja jestem winny
Jednym pocałunkiem, jednym spojrzeniem, zabierz mnie

Razem przeciw światu
Zabierz mnie
Cisza, jedno spojrzenie
Razem sami przeciw światu

Razem sami przeciw światu

Teledysk:


Piosenka:

Podsumowanie:
Co od samej piosenki jest bardzo oryginalna. Dobrze się słucha tej dwójki i wiele osób chciało, żeby powstał ten duet i jest. Ambar i Simon bardzo do siebie pasują, chociaż są z dwóch innych światów, to coś ich do siebie ciągnie. Razem wyglądają bardzo uroczo i dzięki temu mają wiele fanów, w tym mnie :) Vamos Simbar!

Pytanie!
Ostatnio dostałam komentarz, że jesteśmy mało kreatywni i ściągamy z innych stron opracowanie. Tutaj chcę sprostować, że nigdzie w opracowaniu nie ma  tego, że ja je wykonałam. Nie za bardzo ogarniam hiszpański. I tutaj mam pytanie. Czy chcecie, żeby opracowania były robione przeze mnie, czy opracowanie z profesjonalnych stron? Zaznaczam, jak ja bym robiła opracowania, to nie byłyby w 100% treściwe i prawdziwe, ponieważ jak już wspomniałam, to nie zam się na hiszpańskim. I chcę jeszcze dodać, że na blogu będzie się pojawiać mniej postów, ponieważ zbliża się koniec roku i chce się bardzo skupić na nauce. Mam nadzieję, że rozumiecie :) Buziaki ;)

A Wam jak podoba się ta piosenka? Lubicie Simbar? Jaka piosenka ma być następna? Dajcie znać w komentarzach!

5 komentarzy:

  1. Ja myślę że lepiej jak opracowania będą z Internetu, przecież nie będziesz się specjalnie hiszpańskiego uczyć czy coś.
    Będzie raczej dobre opracowanie, a Ty będziesz miała więcej czasu np. Na naukę.
    A co do tego ze posty będą rzadziej to myślę ze nawet nie musisz się tłumaczyć.
    Koniec roku, ja tez chce się skupić na nauce hi.
    Pozdrawiam SoyMary22

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpinam się - dobrze powiedziane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń