czwartek, 12 kwietnia 2018

Opracowanie /Soy Luna 3/ Quedate!


Opracowanie /Soy Luna 3/ Quedate!
Dziś kolejne opracowanie najnowszych piosenek z 3 sezonu! W poprzednim poście z opracowaniami poprosiłam Was, byście napisali jaką piosenkę byście chcieli do opracowania. Prawie jednogłośnie wygrała piosenka Quedate, czyli duet Karol i Ruggero. Nie dziwie się, ponieważ piosenka jest bardzo piękna i ma niesamowity przekaz! Jeżeli chcecie zobaczyć tekst, tłumaczenie i piosenkę, to zapraszam do dalszego czytania posta!


Tekst Hiszpański:


Sabias que, conté las veces en que te vi

Desde el día en que te conocí
Y sueño que me estás mirando a mí

Sabias que, el día en que llegaste amor
El cielo cambió de color
No pude ya engañar al corazón

Arriesgarlo todo es lo que siento
Y si he de perder, se que va a doler
No te imaginas cuanto, cuanto

Quédate un momento más aquí
Porque al fin entendí
Que contigo detengo el tiempo
Quédate conmigo di que si
Porque al fin entendí
Que si no ya te perdí

Sabias que, parece que olvidaste ya
Toda nuestra felicidad
No me enseñaste a vivir sin ti

Sabias que, antes nos conocíamos
Por horas nos mirábamos
Tu risa lo era todo para mí

Arriesgarlo todo es lo que siento
Y si he de perder, se que va a doler
No te imaginas cuanto, cuanto

Quédate un momento más aquí
Porque al fin entendí
Que contigo detengo el tiempo
Quédate conmigo di que si
Porque al fin entendí
Que si no ya te perdí

Dime como fue
Si me equivoqué
Duele tanto tu silencio
Dónde está el amor
Que soñábamos
Juntos tu y yo

Quédate un momento más aquí
Porque al fin entendí
Que contigo detengo el tiempo
Quédate conmigo di que si
Porque al fin entendí
Que si no ya te perdí

Quédate

Tekst polski:


Wiedziałeś o tym, policzyłam czas, kiedy cię widziałam
Od dnia, kiedy cię poznałam
Śnię, że patrzysz na mnie

Czy wiesz, że w dniu, w którym się zakochałaś?
Niebo zmieniło kolor
Nie mogłem oszukać serca

Ryzykuj wszystko to, co czuję
A jeśli będziemy musieli przegrać, wiem, że to będzie bolało
Nie możesz sobie wyobrazić, ile, ile

Zostań tu jeszcze chwilę
Ponieważ w końcu zrozumieliśmy
Że z tobą zatrzymuję czas
Zostań ze mną Powiedziałam tak
Ponieważ w końcu zrozumiałam
A co, jeśli już za tobą nie tęsknię?

Czy wiesz, że wydaje się, że zapomniałaś
O całym naszym szczęściu
Nie nauczyłaś mnie żyć bez ciebie

Czy wiesz, że zanim się znaliśmy
Przez wiele godzin patrzyliśmy na siebie
Twój uśmiech był dla mnie wszystkim

Ryzykuj wszystko, co czuję
A jeśli będę musiał przegrać, wiem, że to będzie bolało
Nie możesz sobie wyobrazić, ile, ile

Zostań tu jeszcze chwilę
Ponieważ w końcu zrozumiałam
Że z tobą zatrzymuję czas
Zostań ze mną Powiedziałem tak
Ponieważ w końcu zrozumiałem
A co, jeśli już za tobą nie tęsknię?

Powiedz mi, jak to było
Jeśli popełniłam błąd
Twoja cisza tak bardzo boli
Gdzie jest miłość
Że marzyliśmy
Razem ty i ja

Zostań tu jeszcze chwilę
Ponieważ w końcu zrozumiałam
Że z tobą zatrzymuję czas
Zostań ze mną Powiedziałem tak
Ponieważ w końcu zrozumiałem
A co, jeśli już za tobą nie tęskniłem?

Zostań

*Tłumaczenie wykonane specjalnie dla bloga Soy Luna 2 Polska! Zakaz kopiowania!

Piosenka:

Podoba się Wam ta piosenka? Do mnie bardzo przemawia! Co o niej myślicie i jaką piosenkę następną chcecie! Koniecznie piszcie w komentarzach!

10 komentarzy:

  1. Quiero verte sonreir ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. quiero verte sonreir

    OdpowiedzUsuń
  3. quiero verte sonreir ����������������������❤❤❤❤❤❤❤prosze

    OdpowiedzUsuń
  4. Quiero verte sonreir

    OdpowiedzUsuń
  5. Quiero verte sonreir

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona jest taka piękna i nie mogę się jej doczekać w 3 sezonie... jejku ona mówi o wszystkim co przechodzi Luna i Matteo, idealna jest ������

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest piękna😍 Tak idealnie oddaje ich historię❤ Nie mogę się doczekać💕💕💕

    OdpowiedzUsuń
  8. tiempo de amor <3

    OdpowiedzUsuń
  9. W empiku jest mp3 wersja modo amar

    OdpowiedzUsuń