poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Opracowanie /Soy Luna 2/ Alla Voy!

Opracowanie /Soy Luna 2/ Alla Voy!
Czas na kolejne opracowanie z płyty "La vida es un sueno". Tym razem piosenka, która jest opracowana jest wyjątkowa, bo tekst do niej napisał sam Ruggero Pasquarelli. Piosenkę wykonuję Matteo. Piosenka ma swoje przesłanie i wpada w ucho. Ruggero naprawdę się spisał. Albo sami oceńcie, czy podoba wam się ta piosenka. Jeżeli chcecie zobaczyć tekst, tłumaczenie i piosenkę, to zapraszam do dalszego czytania!



Tekst Hiszpański:

Hay algo mágico especial
oigo una mágico fantasía
la tomo con mis manos y la hago mía
en tu cara no se puede esconder
las ganas de patinar al son de mi melodía
y si en el caso me llego a caer
me levanto y creo esta sinfonía

Sigue tu instinto escuchalo
realiza un salto sin miedo

sigo al punto rapidamente
estoy sincero hacia tu mente
allá voy
en el amanecer
te diré todo lo que siento
cambio fila, cambio yo
te pego un toque de pasión
allá voy
en el atardecer
te diré que eres mi único amor,
mi única adición

no son para mí
agradezco el día en que te conocí
estoy seguro que te haré feliz
con un beso te haré sonreir
dando vueltas a tu alrededor
decidí que te transformes en mi solución
acompañándome mi seguirás
por juntos a la nueva realidad

sigue tu instinto escuchalo
realiza un salto sin miedo

sigo al punto rapidamente
estoy sincero hacia tu mente
allá voy
en el amanecer
te diré todo lo que siento
cambio fila, cambio yo
te pego un toque de pasión
allá voy
en el atardecer
te diré que eres mi único amor,
mi única adición

...
Io que forre esta canzione per te
...

Al punto y rapidamente y vuela hacia tu mente
allá voy (allá voy)

cambio fila, cambio yo
te pego un toque de pasión
allá voy
en el atardecer
te diré que eres mi único amor,
mi única adición



Tekst Polski:

Jest coś magicznie specjalnego
Słyszę magiczną fantazję
Z moich rąk chcę zrobić kopalnię
w twarz nie może ukryć
pragnienie, aby jeździć na dźwięk mojej melodii
i jeśli w wypadku zdarza mi się spaść
Wstaję i myślę co to symfonia

Śledzę swój instynkt
wykonuje skok bez strachu

Ciągle do punktu szybko
Jestem szczery wobec swojego umysłu
Przychodzę tutaj
o świcie
Powiem ci wszystko, co czuję
Zmiana radzi zmienić
Uderzyłem odrobinę pasji
Przychodzę tutaj
o zachodzie słońca
Powiem ci, że jesteś moją jedyną miłością,
My jesteśmy tylko dodatkiem

Nie są one dla mnie
Dziękuję dniu w którym cię poznałem
Jestem pewien, że będzie cię uszczęśliwić
pocałunkiem uczynię z was uśmiech
krążę wokół ciebie
Postanowiłem, że przekształcę moje rozwiązania
Będą nadal mi towarzyszyć
Zawsze do nowej rzeczywistości

Śledź swój instynkt
wykonuje skok bez strachu

Ciągle do punktu szybko
Jestem szczery wobec swojego umysłu
Przychodzę tutaj
o świcie
Powiem ci wszystko, co czuję
Zmiana radzi zmienić
Uderzyłem odrobinę pasji
Przychodzę tutaj
o zachodzie słońca
Powiem ci, że jesteś moją jedyną miłością,
My jesteśmy tylko dodatkiem

...
I zawinąć tą piosenkę dla ciebie
...

A w punkt szybko i leci do swojego umysłu
Przychodzę tutaj (tu przyjdę)

Zmiana radzi zmienić
Uderzyłem odrobinę pasji
Przychodzę tutaj
o zachodzie słońca
Powiem ci, że jesteś moją jedyną miłością,
My jesteśmy tylko dodatkiem

Piosenka:


Jak Wam się podoba ta piosenka? Mi osobiście się bardzo podoba. Ma wielkie przesłanie, że w swoje pasje zawsze trzeba wierzyć. Piszcie w komentarzach co sądzicie o tej piosence!

5 komentarzy:

  1. Super!kiedy nowe spoilery o soy lunie 3? Kiedy soy luna 2 w polsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, 2 sezon jeszcze się nie zaczął, a Wy chcecie już 3, jak jeszcze nie zaczęli to nagrywać. Wszystko w czasie. A data 2 sezonu w Polsce jest nieznana.

      Usuń
  2. Super!kiedy nowe spoilery o soy lunie 3? Kiedy soy luna 2 w polsce?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie kiedy mniej wiecej dodasz spoilery Soy luny 2 ????

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie skąd masz tłumaczenie piosenki Allá voy? Bo wszędzie pisze inny tekst ale nwm który to prawdziwy

    OdpowiedzUsuń