piątek, 31 marca 2017

#TaniaPłyta

Sieć sklepów ,,Biedronka" przygotowała dla nas coś specjalnego...


Myślę, że nie ma osoby, która nie znała by sklepu ,,Biedronka". Powinny one być w waszej okolicy.
Więc szczególnie warto do nich zajrzeć w dniach 27.03 - 09.04, gdyż w tych właśnie dniach można będzie zakupić tam płytę ,,Musica en Ti" za jedyne 19,99zł.


Płyta w EMPIKU obecnie kosztuje 37,99 zł.
Więc jeśli jeszcze nie macie płyty w swojej kolekcji gadżetów, warto zajrzeć do sieci sklepów ,,Biedronka".



7 komentarzy:

  1. To super! Już poprosiłam mamę aby mi ją kupiła

    OdpowiedzUsuń
  2. Nada Play, czy Ty masz już tą płytę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam okazji kupić.
      Jednak mam nadzieję, że uda mi się dojechać do najbliższej Biedronki i ją zakupić ;)

      Usuń
    2. Jeszcze nie miałam okazji kupić.
      Jednak mam nadzieję, że uda mi się dojechać do najbliższej Biedronki i ją zakupić ;)

      Usuń
    3. Aha. A ja dziś ją kupiłam, jestem z niej zadowolona i polecam Ci ją :-)

      Usuń
  3. Ja nie posiadam jeszcze tej płyty, bo muszę oszczędzać pieniądze na wycieczkę klasową do Barcelony, ale z pewnością skorzystam z okazji w Biedronce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś mi mama ją kupiła i jestem zachwycona. Uwielbiam te piosenki, szczególnie Vuelo, Nada ni nadie, Que Mas Da, A Rodar Mi Vida oraz Valiente. Bardzo spodobała mi się wersja Odważnej w wersji na Radio Disney Vivo a szczególnie śpiew Karol. No normalnie mnie oszołomiła. Przy okazji, śpiew Chiary również jest boski!

      Usuń