wtorek, 17 stycznia 2017

Rozdział III


LUNA
TYDZIEŃ PÓŹNIEJ

Sen
Jeździłam sobie po mieście, świetnie się bawiłam. To co było przede mną zasłonił dym widziałam tylko jakiś cień. Zaczęłam iść w jego stronę ale zniknął naglę ktoś złapał mnie za ramię nikogo nie widziałam i tylko usłyszałam. Dowiesz się prawdy. 


Wstałam z krzykiem przestraszona. Przyszedł do mnie Simon zaczął pytać co się stało, opowiedziałam, zapytał mnie czy chce, żebym ze mną spał. Ucieszyłam się bardzo, zgodziłam się, czułam się przy nim tak bezpiecznie, gdy mnie przytulił wtedy byłam pewna, że mi nic nie grozi.

Dzień open music
Wstała popatrzyłam na zegarem było już późno zaczęłam budzić Simon, żeby szybko coś zjeść i pójść do Jam$Roller. Mama przygotowała nam pyszne śniadanie, gdy tylko zjedliśmy zabraliśmy swoje rzeczy. W Rollerze zrobiliśmy szybką próbę generalną. Byliśmy bardzo ze stresowani a jednocześnie podekscytowani . Tamara wzywa nas na tor. Wszyscy się na nas patrzyli, Simon złapał mnie za rękę i powiedział, że będzie dobrze. Uśmiechnęłam się i zaczęliśmy. Po skończonym występie wszyscy bili brawa, byli zachwyceni.

AMBAR
Matteo był wpatrzony w Lunę, byłam zła. Dlaczego on tak nie patrzy na mnie a bardzo bym chciała. Pomyślałam. Lubie Lunę traktuję ja jak siostrę. Zastanawia mnie co takiego ma czego ja nie mam. Poszłam jej pogratulować wspaniałego występu cieszę się, że chociaż Matteo jest moim partnerem na wrotkowisku.
 Przyjaciółki się o mnie martwiły, bo doskonale wiedziały jaka jest sytuacja. Wyszłam wcześniej z Rollera i poszłam do domu, gdy przechodziłam przez bramę była na niej jakaś kartka a w środku: Ona dowie się całej prawdy - SV. Byłam ciekawa od kogo to i kto się dowie. Nie mówiłam nic matce chrzestnej nie chciałam jej martwić sama odkryje kto to napisał.

LUNA
Zeszłam z toru kilka osób do mnie podeszło, żeby mi pogratulować. Nina powiedziała, że było świetnie przytuliłam ją ze szczęścia. Nagle podszedł Matteo pogratulował, puścił oczko i poszedł. To było dziwne ale szybko o tym zapomniałam za bardzo byłam podekscytowana udziałem w konkursie. Simon, Nico i Pedro zaprosili mnie do baru na koktajl, żeby uczcić niesamowity występ. Nico i Pedro dziękowali mi i Simonowi za pomoc. Powiedziałam, że zawsze mogą na nas liczyć. Po wszystkim wróciliśmy do domu. Po kolacji poszłam jeszcze na ogród. Był wieczór ale wcale się nie bałam czułam się w nim bezpiecznie, chodziłam po nim tak jakbym tu już kiedyś była.
Oglądając kwiaty moją uwagę przyciągła jedna czerwona róża w środku niej coś się błyszczało podeszłam bliżej to był wisiorek z księżycem wydał mi się znajomy. Zastanawiałam się skąd mógł się tutaj wziąć, założyłam go. Nagle zobaczyłam kogoś za bramą wytężyłam wzrok ale i tak nie byłam wstanie zobaczyć kto to widziałam tylko czarne włosy i postać była skierowana w moją stronę tak jakby mnie obserwowała. Przestraszyłam się, bo postura tej osoby była jak z mojego snu. Uciekłam szybko do domu. Serce biło mi tak szybko, że od razu poszłam się położyć. Gdy leżałam oglądałam jeszcze znaleziony wisiorek.

AMBAR
Nie dawało mi to spokoju to co było napisane na kartce ale musiałam się skupić na nauce. Ale wiedziałam jedno odkryje kto to napisał i czy to żart. Na przerwie poszłam do Luny zapytać czy się wyspała i jak się czuje po wczorajszym dniu. Zauważyłam, że na szyji ma wisiorek zapytałam czy nowy powiedziała, że dostała go od mamy. Chciałam pójść poszukać Delfi i Jazmin w tej samej chwili podszedł do mnie Matteo.

- Ambar dziś na wrotkowisku ? - zapytał
- Może być. Od razu po szkole? - odpowiedziałam pytaniem
- Tak poćwiczymy nowe kroki - odpowiedział

Gdy odszedł przyszły dziewczyny, bo widziały wszystko pytały o czym rozmawialiśmy powiedziałam im wszystko. Jazmin zapytała czemu jestem taka tajemnicza powiedziałam co wczoraj znalazłam i się zastanawiam kto to zostawił. Zaproponowały, że mi pomogą Uśmiechnęłam się i powiedziałam, że wszystko ustalimy jak będziemy same, żeby nikt więcej się o tym nie dowiedział. Zadzwonił dzwonek udaliśmy się do klasy. 

♥♥♥

Mam nadzieje, że następny rozdział się wam spodoba. :)
Podoba wam się pomysł ze zdjęciami i filmikami dodawanymi do rozdziałów ?
Czekam na komentarze. :)


1 komentarz: