środa, 28 grudnia 2016

#3 nabór na bloga #SL2P!

#3 nabór na bloga #SL2P!
Jak zauważyliście ostatnio na blogu jest mniejsza aktywność z naszej strony. Każdy ma jakieś powody, ale tym ważnym powodem jest szkoła. Jestem w 3 gimnazjum i mam dużo nauki. Myśl o naborze krążyła mi już długo. Czas przystąpić do realizacji myśli. Szukam nowych osób z nową energią i pomysłami. Co ważne szukam osoby nie na tydzień tylko na dłuższy czas. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej zapraszam do dalszego czytania!



Regulamin / dane które musicie umieścić we zgłoszeniu na bloga!
  1. Podać imię i wiek oraz swojego FB (jeśli macie, jeśli nie to będziemy się kontaktować drogą mailową)
  2. Napisać czy mieliście już do czynienia z blogowaniem?
  3. Czemu chcecie się dostać do redakcji?
  4. Jeżeli macie jakieś nowe pomysły na bloga, nowe serie itd. to proszę, abyście napisali.
  5. Szukam osoby nie na jeden dzień tylko na dłuższy okres. (Radzę przemyśleć sobie tą decyzję kilka razy.)
  6. Czy umiecie sobie radzić z grafiką?
  7. Zgłoszenie wysłać na maila : soylunapl@wp.pl
Czas trwania naboru od 28.12.2016 - 13.01.2017!



Jak pisałam szukam osoby z nową energią, pomysłami i systematycznością. Jestem gotowa przyjąć każdą propozycję na rozwijanie bloga. Jeżeli ktoś ma bloga, ale z małą liczbą wyświetleń, to można połączyć siły oczywiście za ugodą obojga stron :) Można przyznać, że teraz trudno się wybić. Te 3 blogi, które są, są jako jedyne, które wpisuje się w wyszukiwarkę i wyskakują. (Chodzi mi o blogi SLP, JLP i SL2P)
Warto się połączyć i pisać z pasją o ulubionym serialu.

Życzę powodzenia!

Weźmiecie udział w naborze? Pomożecie w realizacji bloga? Jeżeli coś jest nie jasne, to piszcie w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz