niedziela, 13 listopada 2016

Recenzja - Soy Luna. Photo Book!

Recenzja - Soy Luna. Photo Book!
Dziś przychodzę do Was z recenzją najnowszej książki z Soy Luny! Jest to książka, która zawiera mnóstwo zdjęć z pierwszego sezonu serialu! Dużo zdjęć z ujęć z planu w Cancun. Jeżeli jesteście ciekawi recenzji, to zapraszam do rozwinięcia posta!


Okładka:

Na okładce widzimy główną bohaterkę serialu z ujęcia prosto z jej pierwszego snu, o J&R. Po boku znajdziemy różne naklejki z serialu oraz logo z tytułem. Polska wersja książki wygląda inaczej od Francuskiej i Hiszpańskiej. Według mnie ta wersja jest najlepsza od wszystkich.

Tył:

Na tyle widzimy zdjęcia zza kulis serialu. Są zdjęcia z Cancun jak i z J&R. Jest również wstęp do książki. Jeżeli chcecie przeczytać, to powiększcie zdjęcie.

Środek:

W środku znajdziemy dużo zdjęć z serialu. Mamy również wywiady. Aktorzy mówią jak wyglądał ich pierwszy dzień na planie. Co dla nich jest ważne. Fajne jest to, że książka zawiera dużo zdjęć nigdzie wcześniej nie publikowanych. Naprawdę fajne zdjęcia.

Podsumowanie:
Jak dla mnie książka jest fajna. Jak wspomniałam wcześniej zawiera dużo fajnych nie publikowanych zdjęć. Aktorzy nas motywują do spełnienia marzeń. Jedynym minusem książki jest to, że dużo wywiadów jest zamieszczonych w książkach za kulisami. Ale to jedyny minus. Książkę oceniam na 9/10! Polecam :)

A Wy? Macie już książkę? A może dopiero zamierzacie kupić? Podoba Wam się ta książka? Napiszcie w komentarzu!

5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta książka. Super recenzja. Ja dopiero zamierzam kupić.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! W moim mieście jeszcze nie jest dostępna :-( Ale mam nadzieję, że już niedługo pojawi się na sklepowych półkach :-)

    OdpowiedzUsuń